Kizkalesi

2011.09.24. 19:36

Sziasztok!

Tegnap este bícsparti volt vicces játékokkal sok nevetéssel és hullócsillag-nézéssel. Nagyon jól éreztük magunkat. Aztán ma reggel elindultunk Kizkalesiba. Ez egy vár, ami a tenger közepén fekszik. Csodálatos volt. 3 órát kell utazni hozzá, de nem vészes, mert abszolúte megérte a látvány. Plusz delfines vízibicajokkal mentünk át. Vicces volt nagyon, mert amikor rosszul fordultunk, akkor olyan volt mintha nem is tekernénk a biciklit. Kizkalesiban ugráltunk nagyokat a mólóról a vízbe, meg megnéztük a várat, aztán megkajáltunk a tengerparton és most itt vagyok. Ezen kívül nem történt ma semmi különös, szóval most nem szaporítom tovább a szót. Puszi: Zsófi

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.