Dolmus és egyéb fincsiségek

2011.09.18. 07:49

 Hát akkor kezdjük a tegnap előtti eseményekkel! Délután még bementünk kicsiny, de annál lelkesebb csapatunkkal Mersinbe. Dolmussal mentünk, ami olyan mint egy kisbusz és kábé minden sarkon dudál egyet, innen tudják az emberek, hogy fel kell szállni. Mókás volt, mert itt is állnak emberek a buszon, de ezt nem szabadna. A lényeg az, hogy átengedtem a helyem egy néninek, ezért én is álltam fél úton(, ami nem hosszú idő kábé fél óra, de sokkal kényelmesebb volt mint a Baja-Szeged nyuggerjárat) és egyszer csak az összes álló leguggolt körülöttem én meg nem tudtam mi a franc van, ez valami játék vagy mi? Aztán persze leguggoltam én is szolidaritásból, és kiderült ezt azért csinálták, mert jött a rendőr, és ha a busz több embert szállít, mint amennyien le tudnak ülni akkor keményen megbüntetik a sofőrt :D:D. 

Mersin nagyon jó volt, voltunk bazárban megnéztük az ottani kikötőt is. 

Tegnap: nagyjából nyolc körül mentünk ki tengerpartot takarítani. Találtam 20 cipőt miután a papucsom elszakadta magát, de végül egyiket sem fogtam be, gondoltam veszek inkább újat. Dolgoztunk kábé 2 órát aztán fürödtünk egy nagyot a tengerben. Délelőtt mindenki ejtőzött, aztán megnéztük a kazanlii piacot, ami elég kicsi volt de vettem magamnak papucsot legalább. Aztán török óra, szupi volt mindent tudtam :D:D:D:D. Végül este teknőc vadászat- sikertelen csak bazi nagy rákokat láttunk :D. Végül Mentorunk Arif szülinapját ünnepeltük meg! 

Mára ennyi mennem kell öltözni! Cuppa Zsé

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofievsmersin.blog.hu/api/trackback/id/tr13235288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kutato69 2011.09.20. 12:36:13

várjuk a következő bejegyzést

Kutato69 2011.09.20. 12:36:49

Ja és fényképek is be voltak ígérve.
süti beállítások módosítása