Reggel van

2011.10.24. 07:20

 Szervusztok!

Épp egy órája, hogy felkeltem, megittam a kávét elintéztem a reggeli teendőket, s most várom, hogy mindenki más is felébredjen, mert kérem itt mindenki álomszuszék. Én a fél napomat letudom, mire a többiek nagy nehezen kikászálódnak az ágyukból. A levegő egy kicsit lehűlt itt is, és jelentem már két pokróccal alszom éjszaka, ami azt jelenti, hogy éjszaka hideg van. A program többnyire nem változik, azt kivéve, hogy az egyik sráctól bézik ismereteket tanulok corel draw-ból. Ma megyünk a mersini egyetemre szórólapot osztogatni az EVS-ről meg az egyesületről. Arra kellett rájönnöm, hogy egy kicsit túl spontánok a török emberek. Speciel erről az egyetemi akcióról tegnap este teázás közben értesültünk. :) Nem jellemző, hogy túlszerveznék a dolgokat. :D. Most kicsit lefagytam... ja tudom. November 8-ától 11-ig Izmirben leszek. Ez Törökország harmadik legnagyobb városa. Elterveztem, hogy megnézem az Atatürk múzejt meg a néprajzi múzeumot is, meg persze, ami még belefér ebbe a két és fél napba! Ez az utazás sincsen túlzottan túlszervezve. Az egyik ismerősömhöz megyek, de még nem biztos, hogy otthon lesz, mert elég mozgalmas a munkája. Azt mondta, hogy no para, ha nem lesz otthon, akkor az egyik barátja kijön elém és náluk alhatok. Na én azért kerestem káucsszörfinget is, hátha... :) Egyébként, annak ellenére, hogy nem szervezik túl a dolgokat mindig megoldódnak a problémák, mármint ahogy a dédi papám mondaná, "Olyan még sose volt, hogy ne lett volna valahogy!" És akkor most ezzel búcsúzom!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofievsmersin.blog.hu/api/trackback/id/tr413325504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása