Sziasztok Ti mind, akik olvassátok majdan! Megérkeztem Mersinbe tegnap! A reptéren azonnal összetalálkoztam a Szlovén leányzóval, aki nagyon aranyos, csakúgy mint a többiek, akkikel 4 órán belül találkoztunk a repülők megérkezésének idejétől függően. A házigazdák nagyon kedvesek, és úgy érzem már ezalatt az egynap alatt többet fejlődtem törökből, mint a három éves tanulmányaim alatt. :D NAgyon jól érzem magam, klassz kis csapat van. Ahogy mindenki megérkezett és bepréselődtünk az olds cool buszba,( amiről lesz majd kép is :) ) egy telefonhívás után belecsöppentünk egy szülinapi partyba. Nem is akármilyenbe, mert az egyik adanai szórakozóhely tulajának a fia ünnepelte az xy szülinapját. Volt hegedűs meg dobos meg klarinétos meg citerás, szóval egy komplett zenekar és a helyi hvcs alakulat (akik valójában a házigazdáink) szolgáltatta a zenét, volt tánc is meg kaja kóstolás ja meg rakiivás is. Aztán nagy nehezen hazaszabadultunk, megjegyzem ekkor már hajnali 4 óra volt. Seyhan még gyorsan megmutatta a tengerpartot, ahol majd dolgozni fogunk. Végül a házigazdák részéről jópár cigi és némi beszélgetés keretében 5 órakor mindenki bekerült a saját ágyába :). Most meg felébredtem és kitatkarítottam. Egyelőre ennyi. 

Első benyomások:

1. A törökök vendégszeretők.

2. A törökök sokat cigiznek, legalábbis akikkel eddig találkoztam (ca. 30 ember) azok közül mindenki cigizett... :S

3. Sok a motor :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofievsmersin.blog.hu/api/trackback/id/tr13231417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása