hát az nincs

2011.09.21. 06:27

 Sziasztok!

Minden nagyon rendben van, egy kicsit asszem megfáztam, mert nincs rendes takaró, de tegnap találtam egy nagy köteg plédet, majd ma kimosok egyet és akkor lesz az is. Az elektromosság még mindig a horror filmekre emlékeztet. Csörög zörög és néha nincs áram. Viszont van egy kutyánk! Elneveztem EVS-nek és nagyon szeret minket, az őt néha megkaparintó török gyerekeket már nem annyira. Tegnap a ház körül takarítottunk, Gyerekek! Hogy mennyi csipeszt és fültisztító pálcikát találtam! Mostmár nyitok valami kidobtad, te állat? nevű boltot, ahol vissza vásárolhatják a kidobott termékeket az emberek :D. Még mindig nagyon jó a társaság a levegő egy kicsit lehűlt, így elviselhetőbb. Viszont rettenetesen sok a légy, amiktől egyszerűen képtelenség bármit is csinálni. De már van kill the flies táncunk és sok vicce azzal kapcsolatban, hogy, ki hány legyet tud egyszerre lecsapni és képzeljétek egyelőre az enyém a házi rekord, mert becsuktam a lap-top tetejét :D (-12 légy) Végül a fészbukon vannak képek, de majd válogatok is néhányat is. Asszem egyelőre most ennyi.

Új észrevétel:

1. Itt árulnak rikító zöld, rikító rózsaszín csirkét is. Eszméletlenül randa! Én nem tudom! Ezeket befújják-e vagy mit csinálnak velük, de maradok a természetes színű csirkéknél.

2. A török srácok rámenősek és meg kitartó vagyok! SZERETLEK BABÁM! 

3. több észrevétel nincs :).

4. kommenteljetek, hogy tudjak rólatok én is :D

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofievsmersin.blog.hu/api/trackback/id/tr863242536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása