NA itt vagyok. A többiekkel épp sztend báj mí karaokízunk, de én azért visszatértem befejezni a bejegyzést. Szóval ma a kreativitás jegyében telt a nap. Délelőtt a kis erdőfoltban takarítottunk, aztán söröskupakokat mostam meg üvegeket. Ás most karakokíí, meg este szalsza buli csók gyermekeim.

Mellesleg, asszem én vagyok a világ legrosszabb óvónéni-jelöltje, de tegnap legalább 20 különböző okkal csuktuk a gyerekek orra előtt be az ajtót, de nagyon nyomulnak!!! Azért édesek. A fejembe vettem, hogy megkérdezem mit szoktak játszani, és tanítsanak valami helyi játékot nekem :). 

Na most télleg megyek, mert a hangulat a tetőfokára hágott a jelló szábmárínben élünk éppen :D! 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofievsmersin.blog.hu/api/trackback/id/tr723268268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása